ארכיטקטורת מותג – כיצד מחליטים

ארכיטקטורת מותגים היא תהליך  קבלת ההחלטות הקשורות למערכת היחסים בין המותג למותגים אחרים המשווקים על ידי אותה חברה.

ישנן ארבע אסטרטגיות עיקריות לתהליכים אלו על פי המודל הבא:

בית ממותג – זהות מוחלטת בין מותג העל (החברה) למותגי המשנה (המוצרים).

תת-מותגים – מותגים המרחיבים את מותג העל ומוסיפים לו זהויות נוספות על גביו. לעיתים המותג הראשי מוביל – לדוגמה: Fox men ולעיתים בהובלה משותפת

הקרנה – מותגים עצמאיים הנהנים מערכי המותג הראשי.

בית מותגים – חברה המשווקת מגוון מותגים ללא זהות מותגית תאגידית.

© ‫Copyright – Bluecow זכויות יוצרים פרה כחולה 2020

עיצוב ובניית אתר StreetCat Studio